Неділя, 25.02.2018
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3
м. Бердянськ
 
Меню сайту
  • Головна сторінка
  • Інформація про нас
  • Каталог файлів
  • Каталог статей
  • Форум
  • Фотоальбом
  • Історія школи
  • Гостьова книга
  • Дошка пошани
  • Зворотній зв'язок
  • Профільне навчання
  • Посилання
  • Дистанційне навчання
  • Початкова школа
  • Рік англійської мови в Бердянську: крок за кроком
  • Національно-патріотичне виховання
  • Проект «Вчимося жити разом»
  • Сторінка соціального педагога
  • Сторінка психолога
  • Благодійні внески
  • ЗНО 2018
  • Майбутнім першокласникам
  • ДПА-2018
  • Методичні матеріали
  • Прозорість та інформаційна відкритість закладу
  • Закон України "Про освіту"
  • Реєстрація в 1-й клас
  • Міні-чат
    Наше опитування
    Необходимо ли внешнее тестирование?
    Всього відповідей: 323
    ------------------------
    ------------------------
    ------------------------
    Погода в Украине
    ------------------------
    Узнай свой IP адрес
    ------------------------
    ------------------------
    Test your Internet connection speed at Speedtest.net
    ------------------------
    Информер УФС (http://ufs.com.ua/)
    ------------------------

    Украинская Баннерная Сеть
    ------------------------
    ------------------------
    AUTOREG.SU: Автоматическая регистрация в каталогах
    ------------------------
    Locations of visitors to this page
    ------------------------
    ------------------------
    Національна дитяча гаряча лінія
    ------------------------
    Національна гаряча лінія
    ------------------------

    Подвір'я школи

     
     

    ДПА-2018

    Увага! Сторінка поповнюється матеріалами поступово. Слідкуйте за змінами!!!

    Порядок державної підсумкової атестації у загальних середніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році не зміниться. Державна підсумкова атестація відбудеться відповідно до Положення про ДПА, що затверджено наказом МОН у 2014 році.

    НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

    Наказ МОН № 1547 від 30.12.2014 "Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти"

    Наказ МОН України від 20.10.2016 № 1272 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»

    Наказ МОН України від 30.12.2016 № 1696 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 20 жовтня 2016 р. № 1272"

    Особливості проведення ДПА в 2018 році


    Атестація учнів, які закінчили 9-й клас, буде проходити на базі тієї школи, в якій вони проходять навчання. Екзаменування проходить у письмовій формі і повинно відповідати певним вимогам Міністарства освіти. У роботі повинні бути завдання, відповідні рівню підготовки учнів і шкільних освітніх стандартів.
         Дати, в які буде проходити ДПА, визначаються членами педагогічної ради. Наказ за підписом директора, затверджує дати проведення кожного іспиту, доведуть до відома учнів не пізніше 5 квітня 2018 року. Дев'ятикласникам 2017/2018 року випуску потрібно здавати три іспити:

    1. українська мова;
    2.  математика;
    3. предмет за вибором у вигляді української літератури, зарубіжної літертури, іноземної мови, історії України та всесвітньої історії, права, географії, біології, хімії, фізики або інформатики, а також мов національних меншин.


    Оцінки по ДПА виставляються в журнал після річної позначки. Підсумки атестації повинні бути проставлені в свідоцтво про середню освіту. Вони безпосередньо впливають на середній атестаційний бал.
     

    Хто звільняється від ДПА?


    Деякі категорії учнів можуть отримати звільнення від ДПА. До числа таких школярів входять:
    діти, які проходять навчання і лікування на базі шкіл-інтернатів або освітніх закладів санаторного типу, реабілітаційних центрів, класів інклюзивного типу, є глухими, сліпими, або слабочуючими слабозорими, мають порушення функції опорно-рухової системи, тяжкі мовленні порушення або затримку в психічному розвитку;


    учні, які перебувають у соціальній відпустці. Це правило діє для дівчаток, які народили дитину. Для підтвердження свого статусу матері їм потрібно надати довідку з жіночої консультації і, якщо учениця є повнолітньою, заяву;

    спортсмени, які беруть участь у міжнародних змаганнях або повинні поїхати на збори, а також учасники виставок або конкурсів, які проходять на міжнародному рівні;

    учні, в районі проживання яких трапилося стихійне лихо або оголошено надзвичайний стан;

    учні, які стали учасниками олімпіад або наукових конкурсів, що проходять на міжнародному рівні. Вони отримують звільнення від предмета, на якому посіли призові місця;

    учні, які вийшли на третій етап МАН з якого-небудь предмета. Вони звільняються від ДПА з цієї дисципліни;

    школярі, які мають міжнародну сертифікацію з іноземної мови на рівні В1 (для середніх шкіл без спеціалізації з мови) і В2 (для шкіл, в яких

     

    Особливості ДПА для 4 класу


    На підсумкову атестацію для учнів молодшої школи винесені такі предмети:
     

    українська мова;

    математика;

    літературне читання.



    Дати іспитів затверджуються індивідуально в кожній окремо взятій школі. Остаточне розклад буде відомий в квітні 2018 року. Основні положення екзаменації:

    ДПА проходить у письмовій формі, а завдання для неї розробляють учителі-предметники, які орієнтуються на вимоги освітніх програм Міносвіти;

    учні пишуть роботу протягом одного уроку (45 хвилин);

    завдання для учнів можуть бути написані на звичайній дошці, спроектовані на електронну дошку або роздані учням у вигляді окремих листків-квитків;

    атестаційні роботи повинні містити навчальний матеріал, який був вивчений учнями в рамках шкільної програми, а завдання повинні мати різні рівні складності і носити комплексний характер.

    Розглянемо особливості структури і змісту кожного з іспитів.

     

    ДПА з української мови


    Квитки можуть бути розроблені за однією із двох можливих схем. Перша схема передбачає диктант або текст для переписування, в якому пропущені деякі орфограммы. Робота будується так, щоб учень міг показати свої навички в правописі, мовленнєві навички, творчі здібності та вміння зв'язно висловлювати думки, тому в неї будуть включені додаткові завдання, спрямовані на виявлення та оцінку всього вищепереліченого.

     

    Один з іспитів перевірить знання школярами рідної мови – українського
    Міністерство освіти рекомендує таку структуру роботи:

    Диктант або текст для переписування об'ємом від 50 до 55 слів. У тексті повинно бути пропущено близько 25% слів, у тому числі орфограмм, що представляють собою виключення з правил. Диктант або текст можуть бути оцінені в 6 балів.

    Завдання до тексту, які перевіряють мовні знання і вміння учнів. Всього таких завдань може бути 4 кожне з яких оцінюється в 1 бал.

    Завдання творчого характеру, що передбачає формулювання 3-4 пропозицій. Дана частина роботи може принести ще 2 бали.

    Друга форма роботи передбачає комбінацію диктанту (або тексту з пропущеними словами) і тестів, які перевірять правопис та мовленнєві навички учнів. Міносвіти рекомендує таке зміст роботи:

    Диктант або текст для переписування об'ємом від 25 до 30 слів. У тексті повинно бути пропущено близько 25% слів, у тому числі орфограмм, що представляють собою виключення з правил. Диктант або текст оцінюються в 3 бали.

    Завдання творчого характеру, що передбачає формулювання 3-4 речень. Дана частина роботи може принести ще 2 бали.

    Тестові завдання закритого типу, у яких школяр повинен буде вибрати одну вірну відповідь з трьох запропонованих. Кожен тест оцінюється в 1 бал.

    Тести відкритого типу, на які потрібно дати короткий відповідь або встановити відповідність між шістьма компонентами. Ця частина складається з одного тіста і може принести учневі 2 бали.

    Тести відкритого типу з короткою відповіддю. Такий тест також може бути тільки один і оцінюється в 2 бали.

    Виконання всіх видів робіт оцінюється в 12 балів максимум.

     

     

     

    ДПА по літературному читання


    Учитель має право сформувати два види екзаменаційних квитків. Перший вид – це робота, в основі якої знаходиться текст для читання про себе, а також завдання з даного тексту, які перевіряють розуміння прочитаного, творчі здібності та вміння висловлювати власну думку. Міносвіти рекомендує таке зміст і структуру роботи:

    Незнайомий учням художній текст, в якому міститься від 330 до 390 слів. Кількість незнайомих слів не повинно перевищувати 2 одиниці. Максимальна довжина речень – 12 слів. Завдання оцінюється в 4 бали.

    Завдання, складене на основі тексту, який перевіряє розуміння сенсу прочитаного і вміння працювати з текстом. Таких завдань може бути 6 кожне оцінюється в 1 бал.

    Одне завдання творчого характеру, в якому потрібно письмово висловити власну думку. Обсяг написаного повинен становити 2-3 пропозиції. За таку роботу можна заробити 2 бали.

     

     

    Щоб успішно здати літературне читання, потренуйтеся з дитиною заздалегідь
    Друга форма квитка заснована на тексті для читання і складених за нього тестових і творчих завдань. Пропонується дотримуватися такої структури:

    Незнайомий учням художній текст, в якому міститься від 330 до 390 слів. Кількість незнайомих слів не повинна перевищувати 1 одиницю, а пропозиції повинні складатися не більше ніж з 12 слів. Завдання оцінюється в 4 бали.

    Тести закритого типу, в яких потрібно вибрати одну відповідь з трьох запропонованих у квитку. Тестів може бути 2 кожен приносить 1 бал.

    Тести, які передбачають, що учень дасть коротку відповідь. Завдання оцінюється в 2 бали.

    Тести відкритого типу, в яких потрібно встановити відповідність між 6 компонентами (1 тест, за який нараховується 2 бали).

    Творче завдання, в якому потрібно висловити свою думку щодо прочитаного художнього тексту. Учень повинен написати 4-5 речень (1 завдання, яка оцінюється в 2 бали).

    Перевірка читання про себе здійснюється наступним чином – учням пропонується взяти ручки чи олівці і починати читання по команді вчителя. По закінченню трьох хвилин вчитель зупиняє читання, а школярі ставлять крапку біля слова, на якому були змушені зупинитися. Учитель відзначає прогрес кожного учня, а потім дає їм час дочитати до кінця, щоб мати можливість працювати з завданнями, складеними на основі фрагмента. Максимум балів, який можна отримати за всі завдання, дорівнює 12.


    ДПА з математики


    В даному випадку вчителям-предметникам також дається вибір з двох можливих форм атестаційної роботи. Перша форма виглядає наступним чином:
    Завдання, в якому потрібно виконати три дії. Оцінюється в 3 бали.

    Вираз з дужками, в якому потрібно працювати з многоцифровыми числами і здійснювати дії в певному порядку (1 завдання 2 бали).

    Завдання на порівняння чисел і перетворення величин (2 завдання по 1 балу за кожне).

    Завдання на знаходження частини від числа (1 завдання, яка оцінюється в 1 бал).

    Робота з геометричним матеріалом, що складається з 2 завдань по 1 балу за кожне.

    Творча задача, в якій потрібно застосувати логіку (1 завдання, яка оцінюється в 2 бали).

    Друга форма математичного іспиту відрізняється включенням тестової частини. Обчислення до тестів учень повинен записувати і здавати разом з листочками тестування, щоб учитель бачив хід виконання робіт. Рекомендується скласти квиток з таких завдань:

     

    Тести відкритого типу, в яких потрібно вибрати вірний варіант 1 з трьох запропонованих (3 тіста по 1 балу).

    Тести відкритого типу, в яких потрібно встановити послідовність чи знайти відповідності між компонентами (2 тесту по 2 бали за кожне).

    Тести відкритого типу, що передбачають коротку відповідь (1 завдання, яка оцінюється в 2 бали).

    Завдання, що передбачає розгорнуту відповідь (1 завдання, за яку нараховується 3 бали).

    Максимум балів, який можна отримати за всі завдання, дорівнює 12.

     

     

    Як підготуватися до ДПА?


    Основна мета батьків при підготовці до іспитів – заспокоїти дитину і не допускати зайвих хвилювань. Звичайно, ДПА – це не звичайна контрольна робота. Але це і не ЗНО, від якого багато в чому залежить майбутнє учня. Підготовка до підсумкової атестації буде успішною, якщо дотримуватися декількох порад:
     

    напишіть з дитиною хоча б кілька диктантів та творів на теми, які йому цікаві. Така робота допоможе зрозуміти, які помилки найчастіше допускає школяр, та попрацювати над їх усуненням;

    складіть план читання українських художніх творів, щоб розвинути техніку читання про себе. Розпитуйте дитину про прочитаний твір, щоб він прагнув не просто читати як можна швидше, але і розуміти, про що йде мова;

    якщо ваша дитина пропустив якісь уроки в школі і не дуже добре розуміє наступний матеріал, сядьте з ним і розберіться у втрачених темах. Якщо цього не зробити, нерозуміння буде рости зразок сніжного кома;

    за пару місяців до ДПА починайте повторювати всю шкільну програму, щоб освіжити і закріпити знання.

     

     

       Поради учням щодо складання державної підсумкової атестації

    До складання

    • Підготуйте своє робоче місце вдома: приберіть зі столу все зайве, зручно розмістіть потрібні програми, навчальні посібники, зошити, папір, ручки, олівці тощо.
    • Складіть план підготовки до державної підсумкової атестації (ДПА)
    • на кожний день, чітко визначте обсяг матеріалу, який ви вивчатимете (розділ, тема тощо).
    • Під час підготовки до ДПА з будь-якого навчального предмета струк-
    • туруйте матеріал за допомогою планів, схем. Робіть це у письмовому вигляді. Адже досить часто буває так: вам здається, що ви все знаєте, пам’ятаєте, а коли починаєте відповідати — ваша відповідь виходить уривчастою, фрагментарною.
    • Перегляньте спочатку весь матеріал і раціонально сплануйте його вивчення: наприклад, якщо потрібно вивчити 100 питань за чотири дні, то у перші два дні вивчіть 70% усього обсягу, третього дня — решту питань, четвертого — повторіть вивчене. При цьому складні питання чергуйте з простішими.
    • Розпочніть заняття з найважчого матеріалу, який знаєте найгірше.
    • Якщо не можете щось згадати, запишіть на аркуші запитання, які ви можете поставити учителю під час консультації.
    • Намагайтеся зрозуміти матеріал, що вивчаєте, а не механічно його запам’ятовувати.
    • Не вивчайте новий матеріал безпосередньо перед ДПА, робіть це заздалегідь.
    • Пам’ятайте, що інформація, одержана на консультації перед ДПА, буде корисною для вас.
    • Не забудьте під час консультації поставити педагогу ті запитання, які  вас найбільше хвилюють.
    • Робіть шпаргалки за бажанням, це сприяє закріпленню знань, однак пам’ятайте, що користуватися ними під час ДПА не можна.
    • Проговоріть батькам плани своїх відповідей на запитання.
    • Повторіть плани відповідей на запитання напередодні ДПА, акцентуйте увагу на найважчих.
    • Не забудьте прийти на консультацію.
    • Відпочиньте за два-три дні до ДПА.
    • Ляжте раніше спати напередодні ДПА, а ранок у жодному разі не роз­починайте «зубрінням».
    • Чергуйте заняття і відпочинок під час усього періоду підготовки  до ДПА.
    •     Не думайте про те, що не впораєтесь із завданнями, навпаки подумки уявляйте собі картину успіху.
    • Прийдіть на ДПА завчасно.
    • Відпочиньте за два-три дні до ДПА.
    • Ляжте раніше спати напередодні ДПА, а ранок у жодному разі не розпочинайте «зубрінням».
    • Чергуйте заняття і відпочинок під час усього періоду        підготовки  до ДПА.
    • Не думайте про те, що не впораєтесь із завданнями, навпаки            подумки уявляйте собі картину успіху.
    • Прийдіть на ДПА завчасно.

    Під час складання

    Усної ДПА:

    •  візьміть білет, назвіть його номер;
    •  сядьте на місце, заспокойтеся;
    •  прочитайте завдання;
    •  зосередьтесь і спробуйте зрозуміти зміст завдань;
    •  складіть детальний план відповіді, запишіть важливі визначення, формули, схеми;
    •  готуючи конспект відповіді, не намагайтеся записати все слово в слово. Відшліфуйте і зафіксуйте першу фразу своєї відповіді, яка має бути змістовною і стилістично бездоганною;
    •  пам'ятайте, що таблиці, плакати тощо, що є у вашому розпоря­дженні під час державної підсумкової атестації, — це ваші поміч­ники, тому що у них міститься значна частина інформації, необхід­ної для відповіді;
    •  починайте відповідь з оголошення її плану. У цьому випадку екза­менатор з перших хвилин оцінить не тільки коло питань, що ви бу­дете розглядати, а й вашу здатність логічно мислити та грамотно будувати відповідь;
    •  висловлюйтеся логічно;
    •  супроводжуйте відповідь узагальненнями, викладом закономір­ностей;
    •  тримайтеся впевнено, відповідайте чітко, але неголосно;
    •  намагайтеся, щоб ваша відповідь на кожне запитання тривала не більше 5-7 хвилин;
    •  не виправдовуйтеся, якщо ви допустили у відповіді неточність. Проаналізуйте свою помилку, спробуйте показати екзаменаторам, що ця помилка випадкова і надалі ви її не допустите. Будьте спо­кійними. У такій ситуації лише ясність і чіткість вашого мислення допоможуть спростувати негативний ефект помилки;
    •  не хвилюйтеся, якщо не знаєте, як відповідати на запитання, спробуйте зібратися з думками. Згадайте все, що стосується даної теми;
    •  не говоріть відразу, що не можете відповісти на запитання, це від­чуття може бути помилковим.

    Письмової ДПА:

    •  не сподівайтеся на допомогу екзаменатора, якщо вам не зрозумі­лий текст завдання. Екзаменатор має право давати пояснення, якщо текст завдання погано надрукований;
    •  почніть розв’язувати найлегше, на вашу думку, завдання. Заплута­на умова ще не говорить про складність завдання. Зберіться з дум­ками та починайте працювати. У вас все вийде!;
    •  не зациклюйтеся на тому завданні, яке не можете розв’язати, спро­буйте розв’язати інше. Можливо, успіх розв’язання легшого завдан­ня додасть вам упевненості, і ви зможете впоратися зі складнішим.
    • Будьте уважними, запам’ятайте вказівки учителя щодо підписання ро­боти, заповнення певних бланків [якщо це необхідно) та виконання завдань.
    • Сконцентруйтеся після організаційних моментів — для вас тепер є лише текст завдань і час для їх виконання.
    • Прочитайте завдання двічі і обов’язково до кінця, зрозумійте, що від вас вимагається.
    • Не поспішайте, оскільки можете неправильно зрозуміти умови за­вдань.
    • Думайте лише про виконання того завдання, яке виконуєте, а не всіх відразу.
    • Перевірте виконане завдання.
    • Прислухайтеся до своєї інтуїції.

    Після складанння

    • Зателефонуйте батькам. Пам’ятайте, що вони хвилюються за вас.
    • Проаналізуйте ваші помилки, щоб не припуститися їх у майбутньому.
    • Відпочиньте у цей день, а вже з наступного починайте готуватися до ДПА з іншого навчального предмета.
    • Під час підготовки до ДПА з іншого навчального предмета врахуйте вже набутий вами досвід.

      

    Поради батькам учнів щодо складання державної підсумкової атестації

     

    Форма входу
    Календар новин
    «  Лютий 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728
    Пошук по сайту

    META - украинская поисковая система
    АПОРТ



    Пользовательск ого поиска
    Друзі сайту

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Міські сторінки

    ------------------------
    Бердянск.net
    ------------------------
    Рада.Бердянск.net
    ------------------------
    Бердянск Деловой
    ------------------------
    Бердянские ВЕДОМОСТИ
    ------------------------
    Український рейтинг TOP.TOPUA.NET Яндекс цитированияСистема автоматической регистрации сайтов в
каталогах, рейтингах и поисковых серверах, 
услуги продвижения и рекламы сайтовАнализ сайтакаталог сайтів Топ Україна, Рейтинг та каталог українських веб-сайтів Hitsite Белый каталог красивых сайтов.Каталог сайтов OpenLinks.RUКаталог сайтов iLinks.RUУкраинский портАлИнтернет каталог WECAКаталог сайтов femina.com.uaКаталог сайтов :: Развлекательный портал iTotal.RUСистема управления сайтом SiteAdmin. Тематический каталог сайтовкаталог сайтов - UA КаталогКаталог Ресурсов ИнтернетТоп100 - ШколыOpen Directory Project at dmoz.org Рейтинг сайта в веб-каталоге misto.zp.ua Счетчик PR-CY.Rank
    Copyright MyCorp © 2018